NUFFNANG

Wednesday, 4 December 2013

Reunion Pengawas 2002-2013

#Throwback
Majlis diakadan pada bulan September lalu di KSL Resort & Hotel. Baru sekarang nak update. ihiks. biasalah, kita kan rajin sikit.

Memang meriah sebab reunion ini julung kali dianjurkan oleh pihak sekolah. Yang bestnya, batch pengawas dari 2002-2013 digabungkan sekali. haa, ramai tak ramai.
Ada yang dah kahwin, bertunang, mak orang pun ada ;) siap bawak anak lagi sekali tu. sporting sangat.

Bertemakan dashing purple, semua nampak cantik, anggun dan kacak. pewwiitttt


Batch Pengawas Pertama, 2002



kan dah cakap...siap bawak baby lagi :)


3 serangkai. ke mana-mana bersama. memang tak boleh dipisahkan. merekalah penyeri majlis sekolah. 
dari kiri: kak dewi, kak sharafina dan kak rafizah. 
note: dah kahwin punn. jangan nak nguratt pulaks :P


haip.. dengar cakap kami. (senior)




with my bff. lagi 2 orang tak dapat datang. uhuk sedih :(

           


bersama Pn Sim Biong Hong. cikgu matematik masa form 1. awet muda tuu


 MC potpet-potpet berpantun, kami sibuk bergambar





kawan baik dari sekolah sampailah sekarang. Geng XY. kekeke


kalau bab makan, memang tak toleh kiri kanan dah. fokus!


Inilah untungnya duduk meja VIP. tak payah beratur ambil makanan. semua disediakan.
tinggal masuk mulut. muehehe. 

     

                               sebelum                                                                 selepas


Dress: Tewah dekat Tesco 
Tudung: Aidijuma Garden

Nampak tak perbezaan yang ketara di situ. Lepas je majlis, tudung pun tukar style. Nampak sangat malas. kiki

Majlis berlangsung daripada pukul 12 tengahari sampai 4 petang. Walaupun singkat, tapi cukup memberikan kesan mendalam. Gembira, sedih, terharu semua bercampur aduk. Bukan senang nak kumpul ramai-ramai macam ni. Dah lepas 5 tahun tinggalkan sekolah menengah baru jumpa balik.

Pengalaman beharga :)

Till then


                             

2 comments:

aisyah fashadeland said...

waa bestnya .
hye. done follow your blog. follow me back ? i need your comment:

PERUBAHAN MENJELANG 2014

anajingga said...

seronok kan bila dapat reunion ramai2 semula...memang masing2 nak bercerita hingga lupa bab makan2 ni..