NUFFNANG

Friday, 15 November 2013

Going to kuantan

Hari ini jam 11 pagi akan ke Kuantan dengan menaiki bas Transnasional. Jarang travel pagi. biasanya lebih suka ambil bas malam sebab boleh tidur. hehe tidur lah sangat dengan bas berenjut-renjut kan..

Actually agak takut juga nak naik bas sebab banyak sangat kes kemalangan dilaporkan. bukan tak tau, pemandu bas ni kadang-kadang memang bawa laju. treller pun dia boleh potong. huhu. itu dari pengalaman sebelumnya lah.

Harap-harap driver bas esok ok. tak bawa laju. ikut peraturan dan selamat. InsyaAllah...

Ya Allah, permudahkanlah dan lancarkanlah perjalan kami esok. Semoga kami selamat tiba dan selamat pulang. Amin

2 comments:

TelingaBulat said...

take care..semoga dia permudahkan segala perancangan ;)

Nina Maslizza said...

prnah p kuantan skali..menginap kat zenith seminggu