NUFFNANG

Wednesday, 6 November 2013

5 tahun lagi, agak-agak Aps apa yang bakal muncul

Zaman sekolah dulu, aku cuma tahu YM (Yahoo Messenger) je. tu pun tergagap2 juga nak taip. almaklumlah, zaman sekolah menengah baru pegang keyboard. sekarang dah expert. pejam mata pun boleh. wikiki.

sekarang macam-macam aku guna dan tahu. contohnya


                               
                                   

dan sekarang aku tengah berjinak-jinak dengan 


agak-agak 5 tahun lagi apps apa yang bakal muncul ye.... hurmm


5 comments:

Dayat Lucas said...

silap2 ...next 5 years, semua app nak guna kene bayar...hehehehe... so, jimat2 sekarang :)

Mazni Munawar said...

zaman makin majuuu~ 5 tahun akan datang ntah2 dia gabungkan sistem blogger+facebook+instagram. hahaha

TelingaBulat said...

skg mcm 2 apps ade..sume mengenai sosial network

memmetlenggeng said...

Yang sekrang pun banyak yang akak tak tahu..kalau tambah lagi adoiyaiii

roslita thalib said...

@dayat: huisshh jangan lah berbayar. parak nanti. hehe

@mazni: mungkin.. kita nantikan.

@telingabulat: yup betul.tak tahu mcm mana apps ni boleh wujud. kiki

@memmetlenggeng: hehe yeke kak. belajar lah guna.