NUFFNANG

Thursday, 6 June 2013

Zip Ribbon Brooch

Ini merupakan entry bersambung daripada sebelumnya. Bagi yang belum baca, sila scroll ke bawah ye.hehe

nak tahu apa yang saya buat dengan kain zip banyak-banyak tu??

tadaaaa!!!!!



satu kotak = 72 pcs




inilah hasilnya. Zip Ribbon Brooch. tak adalah menarik mana pun :P 
tapi jenuh jugak nak siapkan satu kotak reben ni dalam 2 hari. huhu. sakit pinggang den.

benda baru nak belajar. so, masih ada kekurangan yang perlu diperbaiki. kalau ada nampak gam terlebih tu sila abaikan and tutup sebelah mata je ye. hihi






7 comments:

Arni vanilla said...

Wow . Cantiknyaa , sharelah siket macam mana nak buat tuhh :)

roslita thalib said...

@arni: cantik ke? terima kasih ya :) ros baru belajar buat. in sya allah nanti ros tunjuk macam mana nak buat yer. tapi bukan video lah.

Arni vanilla said...

@ros Cantik sangat . Okey

ecah khalili said...

serius cantikkkk..nak satu..lalala..

roslita thalib said...

@arni: tengs ya arni. kembang setaman ni. haha

@ecah: boleh buat GA brooch la lepas ni. kompem free! hehe

Ainim Suju said...

cantikla Ros buat..sukanya saya

roslita thalib said...

@ainim: tengs ya. baru belajar buat sebenarnya. tak berapa nak mahir lagu :)