NUFFNANG

Tuesday, 4 June 2013

No Cantik, 6666

Bak kata kak mia,,, gambar dan blogger memang tak boleh dipisahkan. apa-apa sahaja boleh jadi bahan untuk update entry baru di blog. hehe. terlebih lagi kalau berkaitan dengan no cantik-cantik ni,

Niat di hati tadi hanya nak update entry baru pasal benda lagi. tup-tup tenguk pageviews dah 6666. no cantik, apa lagi terus update entry ni dulu lah jawabnya. mihmihmih






blogger lain pageview dah berpuluh or beratus riban. blog saya ni nak jejak 10000 pun lambat lagi. sobsob. sabau jela. dah tuan empunya blog pun jarang nak bw disebabkan kekangan masa.... nak buat macam mana kan... kita tunggu dan lihat sahajalah nanti!

9 comments:

Mimie Najib said...

kebetulan no. tu cantik kan.. =)

lepas ni kalau ada masa BW la..insyaAllah otomatik kawan2 lain pun akan singgah sini.. =)

*tambah duit tabung nuff sini..

roslita thalib said...

@mimie: in sya allah. tengah menyempatkan diri untuk bw walaupun tak banyak :) terima kasih ya...

Arni vanilla said...

Hoho , saya punya pon bukan banya mane baru 14541 pageview

roslita thalib said...

@arni: huhu banyak jugak kalau nak dibandingkan dengan ros... hehe

Arni vanilla said...

@roslita thalib Hoho , rajin2 lah BW yer

roslita thalib said...

@arni: hehe tengs ya :) in sya allah lepas ni nak cuba bw banyak2. kekeke

Kesuma Angsana said...

mmg cantik sgt no tu !

kacang buncis said...

biar xcnggih asalkan boleh msj kol..hehe

roslita thalib said...

@kesuma angsana: ty singgah blog ros :)

@kacang buncis: bak kata upin dan ipin,,, betul betul betul :)