NUFFNANG

Thursday, 6 June 2013

Kain Zip boleh hasilkan sesuatu yang menarik

Selalunya kita jumpa zip di seluar, handbag, purse, and pencil case. tapi sebenarnya banyak lagi benda yang kita boleh buat dengan kain zip ni


tenguk,,, colour dia pun macam-macam. dah macam warna pelangi je. haha. ni zip yang sempat saya beli semalam. rambang mata nak pilih. banyak sangat colour! saya beli 5 dozen.

nak tahu apa yang saya hasilkan dengan kain-kain ni? tunggu dan lihat di entry seterusnya ya. saya nak snap gambar jap. ciawww :)




5 comments:

Arni vanilla said...

Tak sabar2 nak tengok . :) Cepat sikit taw . Hihi

Mimie Najib said...

waaaa, nak buat apa tu?? kretifnya dia.. =)

*cepat2 upload gambar tau..hik3..

roslita thalib said...

@arni: hehe jap ye. in sya allah nanti petang da boleh upload di sini

@mimie: belajar benda baru. saja nak mencuba. hehe

Kesuma Angsana said...

sabar bak tau ni.. hehehe

roslita thalib said...

@KA: ros baru upload gambar. jemput tenguk ye. hehe