NUFFNANG

Wednesday, 5 June 2013

Hujan dan Lapar

Hujan dan lapar sememangnya tak boleh dipisahkan. bila hujan mulalah lapar. time lapar je hujan. hee,,, ada ke macam tu..

agaknya dah jadi kebiasaan kot. tu yang bila hujan kita akan cari sesuatu untuk dimakan. sebab masa tu kan sejuk, damai dan tenang. tak ada kerja untuk dibuat. so, perut memang akan suruh makan makan dan makan lagi.....

hurmm,, kalau hari-hari hujan macam mana ye. alamat bertambah la berat badan ni. daripada size L terus naik ke size XXL. isyhh,,, jenuh jugak nak turunkan nanti. huhu

kalau lah dapat pisang goreng sekarang..... alangkah bahagianya hidupku ini! awww

3 comments:

mazni said...

kalau hujan ni best makan makanan panas macam maggi ke, hehehe rosak otak satgi :p

roslita thalib said...

@mazni: haha tahu x apa. mee maggi senang dimasak, lazat dimakan! nyanyi jap yer... hihihi

Mimie Najib said...

lumrah bila hujan..hik3.

pisang goreng?? cicah pula dgn cili kicap..adeh..sedapnya.. *puasa laa pula*