NUFFNANG

Saturday, 11 May 2013

Johor Bahru to Sg.Petani 7 jam je??

Assalam....

Alhamdulillah selamat sampai di Sg.Petani pukul 6.30 pagi tadi. sangat awal! orang pun tak ada lagi.

sebenarnya ini kali pertama ros menjejakkan kaki di negeri Kedah. so tak tahu sangat berapa jam sebenarnya dari JB ke Kedah. mengikut perkiraan orang sekeliling, ambil masa dalam 9 or 10 jam.

tapi....

ros sampai sini dalam masa 7 jam je! macam tak percaya je. laju betul drebar bas tu pecut. dahlah dia tak berhenti dekat mana-mana R&R. nasib  juga la dia ada berhenti kat stesen minyak. dapat juga berlari ke toilet. kalau tak mau batu karang lepas balik daripada kursus ni. haha.

semoga semua aktiviti di Kedah ni berjalan dengan lancar dan sempurna. amin. rindu nak blogwalking. tapi terpaksa hadkan selama seminggu. jadual mungkin padat.... kot??

bye bye....

salam!








3 comments:

Mas Zull said...

assalamualaikum roz...cepat n lajunya bas tu sekejap jer dah sampai...dahsyatnya...;)

CIK i l y said...

Salam ! datang nak bw dan follow ! :)

bleh mintak tolong x.. like gambar kt bawah ni.. tq so much !

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=458144687607714&set=a.444036535685196.1073741829.442947302460786&type=1&ref=nf

BUNDA a.k.a KN said...

salam ukhuwah dari bunda,

selamat hari guru..