NUFFNANG

Tuesday, 18 September 2012

Pisang goreng sambal kicap

Petang-petang macam ni memang best kalau dapat makan pisang goreng panas. fuhhh.. ditambah dengan sambal kicap lagi, memang marvellous. tapi ada kawan saya cakap, kat johor je orang makan pisang goreng dengan sambal kicap. betul ea? tak tau la pula. ingat kan semua negeri sama ja. hehe. almaklumlah tak pernah try makan pisang goreng kat negeri lain. ada orang cakap pelik. ada juga yang cakap unik. kalau saya, memang tak sah kalau makan tanpa sambal kicap. johor memang unik. and.... I like!

ihsan encik google

tak dapat makan pisang goreng sebab tengah bekerja. dapat tulis entry pasal ni pun jadi la. haha

2 comments:

milopurple said...

ehh..peliknya makan pisang goreng ngan sambal kicap... kat perak mkn pisang goreng mcm tu jek..thanx share...dpt ilmu baruuu..=)

roslita thalib said...

hehe. bukan pisang goreng je taw. cendawan, keledek, ubi goreng sume pun mkn ngn sambal kicap.. :D